Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Servicemål

Servicemål

Distribution

  • Ventetid: Gennemsnitlig ventetid på apoteket er under 5 minutter og højst 5% af kunderne må vente i over 10 minutter.
  • Ekstern servicegrad: For receptordinerede lægemidler i forhold til total ordinationer til enkeltpersoner skal være mindst 98% i gennemsnit.
  • Fejludlevering: Der må højst registreres 0,02% fejludleveringer i forhold til antal ordinationer inden for de sidste 12 måneder.
  • Fejl i dosiskort: Der må højst registreres 0,02% fejl i forhold til antal dosiskort inden for de sidste 12 måneder.

 

 

Faglig rådgivning

  • Kunder i skranken: Mindst 90% af kunderne modtager tilbud om rådgivning.
  • Kunder der modtager dosisdispenserede lægemidler: Alle modtager doseringskort og - hvis de ønsker indlægssedlerne på den relevante medicin
  • Private forsendelseskunder: Informeres telefonisk når kunden henvender sig

 

 

Betjening af handicappede

Reklamationer fra handicappede opgøres særskilt med henblik på forbedringer.